O produkcie

O produkcie

 

MOJE WNĘTRZA to Jedyna dostępna na polskim rynku gazeta zawierająca porady i oferty dopasowane w 100% do odbiorcy. Gazeta jest drukowana tradycyjnie i trafia bezpośrednio do rąk wszystkich odwiedzających każde targi branżowe w Polsce. MOJE WNĘTRZA drukowany jest w ilości wprost proporcjonalnej do ilości odwiedzających daną imprezę targową. Dystrybucja gazety odbywa się poprzez kontakt bezpośredni z odwiedzającymi. MOJE WNĘTRZA to doskonały kanał marketingowy, gwarantujący dotarcie bezpośrednio do osób, którzy w danym momencie są zainteresowani Twoją ofertą.

Przykład realizacji wybranej gazety MOJE WNĘTRZA / tematyka meble, oświetlenie, zdrowie, place zabaw – dla biura, obiektu, domu.
Ilość egzemplarzy rozdawanych: 7500
Nakład: 7500 sztuk
Cel: osobiste wręczenie MOICH WNĘTRZ wszystkim odwiedzającym targi branżowe!

Dlaczego Firmy
Wybierają Nas?

  • 01Kompetencje i profejsonalizmJesteśmy profejsonalistamiWspółpracować warto wyłącznie z agencją, która od początku do końca wie co robić, jak robić, kiedy robić.
  • 02Niskie koszty współpracyJesteśmy bardzo skuteczniWysoki koszt nie idzie w parze z wysokim zwrotem. Nam chodzi o długoterminową współpracę i relacje.
  • 03Dystrybucja targetowana w 100%Znamy bieżące potrzeby rynkuTo jest podstawa tej branży, żeby dostarczać oferty tam, gdzie w chwili dystrybucji potrzebują ich odbiorcy.

Myślimy
globalnie

 

10 letnie, udokumentowane i potwierdzone wieloma sukcesami doświadczenie w zakresie działań ATL oraz BTL spowodowało, że należymy do pierwszej trójki najbardziej profesjonalnych agencji obsługujących ruch targowy i marketingowych w Polsce, w zakresie: obsługa klienta, tworzenie kreacji, planowanie kampanii, feedback z przeprowadzonych akcji. A agencji jest w kraju ponad 30.000. W marketingu nie ma nic ważniejszego niż uważne obserwowanie procesu promocji i natychmiastowe reagowanie w momentach krytycznych. Każda kampania, każda reklama, każda realizacja jest przez nas analizowana pod kątem odbiorcy, potencjalnego wyniku, celowości działania. Wnioski pojawiające się w trakcie analiz i szybkość ich wykorzystywania w przyszłych działaniach pozwalają nam na konkurowanie z najlepszymi agencjami zagranicznymi w obszarze osiąganych wyników kampanii.